بیش از ۱۴ هزار مورد گزارش مردمی تخلفات صنفی در آذرماه امسال رسیدگی شد

تهران- ایرنا- سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام‌کرد: آذرماه امسال، بیش از ۱۴ هزار گزارش و شکایت مردمی مربوط به تخلفات صنفی و غیرصنفی از طریق تلفن ۱۲۴ ستادهای خبری مستقر در استان‌ها در بخش کالا و خدمات دریافت و بررسی شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست